Älskade underbara dagar ;)

Har varit ett par dagar sen jag skrev nu men de har inte varit så mycket tid eller ork över för att orka skriva. Men så blir de ju ibland.... :)

Förra veckan så bestämde vi oss för att åka ner på festivalen en dag i alla fall! Man får ju i alla fall åka ner och kolla. Men de var ju verkligen en slöseri med tid. De var ju helt otroligt. De har ju tagit bort allt som man hade ett minsta intresse i och där fanns ju verkligen inget för barnen förutom ballonger och lite godig. Vad har hänt och vart tog festivalen vägen? Kan sätta en slant på att den snart inte finns längre. De är bara till att inse tyvärr! Så därför är Malmö festivalen årets flopp!

Så i helgen så var vi trelleborg på palmefestivalen som den så fint nu heter ;) Och de var en riktigt mysig dag. Felicia var jätteduktig och gick nästan hela dagen själv. De var bara lite gnäll i början men sen gick de jättebra och hon fick sitta på någons axlar lite då och då och de funkade skit bra ;) Är så stolt över henne :love:

I söndag blev det en lite tur ut till Åkarp. De var bara kisen hemma men de blev en trevlig pratstund och lite kaffe så de är ju verkligen inte fy skam. Synd att Nina och barnen inte var hemma men vi ses ju snart igen :)

Idag har jag varit med mamma hela dagen nästan. Lämnade först Felicia på dagis och de blev katastrof. Vill verkligen inte lämna henne när hon blir så ledsen! De gör så jävla ont i mig så de knappt är sant. Hoppas verkligen de blir bättre snart för jag pallar inte med det.

Men vi var ute och tittade efter barnvagn idag men jag kan inte säga att där fanns någon speciell som jag fastnade för och de är jävligt synd. Men jag får inte ge upp utan de är bara till att fortsätta att leta. Sen bjöd mamma på lunch och de var jävligt gott, längesen vi var på graffitti och år bakad potatis med räkor så de kunde inte smaka bättre :) Sen hjälpte mamma mig så att jag fick en ny kamera och ni kan ju gissa om denna svensken är ÖVERLYCKLIG. Fy fan  va skönt att ha en kamera igen! jag har saknat de så sjukt mycket så nu kan jag äntligen börja fota igen!

Nej nu ska jag passa på och sova lite medans Emilia sover. Hon har feber och är jättetäppt i näsan så hon vaknar titt som tätt. De märkte jag ju natten till idag då man förlorade ganska mycket sömn. Men allt för min lilla fis. Hoppas att hon mär bättre snart. Feber har i alla fall lagt sig lite och bara de är ett framsteg. Får se om hon är lika mammig imorgon!

My friend. Efter den korta stunden vi sågs idag, insåg jag hur mycket jag saknar er två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0