Bla bla bla

Haha kommer fan inte på någon rubrik :) Men de behövs ju inte alltid :) Idag är de onsdag och jag är nu helt själv med lillfisen. Även Jimmy har börjat skolan nu så man får verkligen chansen till att komma in i rutiner och de är ganska skönt! Så de blir mycket tid med lillfisen själv och de gillas skarpt :) Hon behöver det och även jag :) Men man saknar ju den store nu när hon är på dagis! Jag har ju haft henne hemma hos mig så länge nu och de har varit underbart :)

Idag händer inte så mycket precis. Bara mysa med lillfisen och sen hämta den store och mysa med båda innan pappa slutar och vi ska åka och handla! Ska även kolla på en ny kamera idag. Saknar min kamera som fan och de suger att folk inte kan låta ens saker vara. Men de som har hänt har hänt och de är inte lönt att hänga upp sig på det.

Så idag blir en superbra dag och något som vi alla behöver. En massa kärlek och mys :love: De kan ju inte bli bättre!

Älskar mina töser och mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0