Första dagisdagen efter semester :)

Felicia var jätteglad eftersom hon började på dagis idag efter semestern! Hon var jätteglad ända tills vi kom ner på dagis och de berättade att jag skulle lämna henne på junibacken direkt! Felicia blev ledsen och ville inte att jag skulle gå. Fattar inte hur de tänker! Innan vi gick på sommarlov så sa de att de skulle inskola henne på junibacken så att hon kände sig trygg. Hur fan kan de då bara säga att jag skulle lämna henne där inne? Felicia blev jätte osäker och ledsen.

Ingen bra början på denna dagen. Blev jävligt besviken på dagispersonalen. Fattar verkligen inte hur de tänker. Men Felicia klarar sig nog :) Hon är ju en stor Flicka nu :) Är lite nervös över detta att hon inte har något blöja på sig! Men vi får se när jag hämtar henne hur det har gått! Håller tummarna för henne! Mina stora älskade tös!

Nej nu ska jag slappa en stund! Passa på innan Emilia vaknar igen :)

Have a nice day :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0