Jaa kvällen blev inte som man hade väntat sig.....

Men den var bra ändå :) Träffade mamma som jag inte hade träffat på ett tag nu! Så de var super mysigt. Vi satt och pratade, åt gott och myste med barnen! De kan ju inte bli bättre! :love: Familjetid är ju det bästa ;)

Men jag lärde mig igår att jag inte ska boka upp saker när de är mycket folk inblandat! De är bättre man sköter sitt själv och som tur var så gjorde vi det igår och de är jag jävligt glad över! Vad är de man säger? "ju fler kockar, destu sämre soppa" ?

Jaa jag blev sne igår med tanke på att de hade tagit plats mitt framför scenen! Jag har faktiskt en 5 månaders bebis att tänka på! Och mina barn är viktigare än att sitta längst fram! Sen hade jag inte satt Felicia där heller! Vill skona deras öron från de höga ljuden! Och gör de mig till en "bitterfitta" då kan jag ta det! Tar inte åt mig av det ändå så kalla mig vad ni vill!

Ni får kalla mig vad ni vill, snacka vad ni vill bakom mig rygg, de bryr jag mig inte om! Jag har alltid satt mina barn först och sen kvittar de vad de handlar om eller vem det handlar om! Mina barn är mitt allt och kan jag skydda deras små kroppar, hösel osv från något så gör jag det. De är en av mina många uppgifter som mamma! Jag har valt detta själv och jag älskar mitt liv som mamma!

Sen om jag blir sur för något så får jag väl bli det? De är ju upp till mig själv! Eller har jag fel? Men de känns som om de kvíttar för jag är nöjd med kvällen som den blev. Mys med mamma och sen hem och spela wii med gubben haha ;) Jävla beroende framkallande spel haha :) Men snart har vi klarat det!

Nej bajs på detta nu! Nu ska jag ta upp Emilia som har sovit en stund och sen får man ju städa lite, eller man skjuter fram det till imorgon? Vi får se!


Kommentarer
Postat av: lindaa

tack Dénice för dina uppigande ord :) hoppas du har rätt :) kram

2010-08-08 @ 19:16:12
URL: http://linndaamittnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0