Måndag :/

Måndagar är alltid lika sega och tråkiga! Inget man kan göra åt de haha :) Men man har varit ganska flitigt ändå! Jag har tvätta och sorterat ut för små kläder till barnen! Och denna gången lade jag in kläderna direkt haha! Brukar ju annars låta de stå ett par dagar. Hatar att lägga in tvätten men de är ju bättre att göra de direkt så att de är gjort :)

Gubben har städat idag och rensat kaninburen så nu är här rent och fint igen! Skönt när man har de gjort men de är så jävla tråkigt innan man kommer igång!

Stack även och handlade lite idag. Sånt som är skit tråkigt men som man måste göra ibland. Som tur är så tar de inte så lång tid när man vet vad de är man behöver :)

Ikväll blir de super mario på wii :) Date med gubben haha! Man får ju passa på när barnen sover :)

Emilia har börjat äta bättre nu :) De gick 3 dagar som hon inte fick någon burkmat alls. För att jag orkade inte eftersom hon bara satt och spottade ut det! Men nu när jag ger henne det så äter hon som fan :) Så snart kan vi nog införa lite efterrätter :O

Nej nu ska jag byta blöja på Emilia som börjar bli ganska arg! Inte bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0