Rubrik?

Har ingen fantasi till att komma på något rubrik haha :)

Vi har precis ätit middag :) En riktig lyxmiddag haha , köttbullar och makaroner :) Men va fan snabbt, enkelt och gott :) De kan ju inte bli bättre :)

Dagen har varit bra idag! Man har varit lite flitig med att plocka undan, städat och vattnat blommorna :) Så lite nyttigt har man gjort :) Har även varit ute med barnen en liten runda! Felicia blev glad över att komma ut. Hon har tyckt att mamma har varit tråkig eftersom jag har städat och rensat och sånt skit här hemma och då blir de inte mycket tid över till annat tyvärr. Men tyvärr så blir det så ibland.

Måste ringa VC imorgon till Felicia. Hon har varit super känslig med sina öron sista tiden och gnäller när ljud blir för höga. Har även sagt att hon har ont i öronen. Så vi måste kolla upp det. De är inte alls bra! Så vi får se när jag kan få en tid till henne.

Snart kommer gubben hem ifrån jobbet igen. Fattar inte hur han orkar. Han började jobba i måndags och har redan kört slut på sig själv. De är inte alls bra. Men ikväll hoppas vi på lite ensam tid när barnen har somnat för sen har vi fullt upp hela helgen.

Svärmor kommer ner imorgon. Så hon stannar väl en stund innan hon ska iväg till vandrarhemmet där hon ska bo i helgen. Fattar inte varför men de är hennes val.

Har mycket tankar i mitt huvud idag om vissa saker men de är inget som jag vill skriva här. De handlar inte om någon eller något speciellt men där finns alltid någon som kan ta illa upp. Så jag skiter i det. Vet inte vad de är med mig idag. Jag känner mig utsliten på något sätt. Men de blir väl bättre.

Har en trevlig helg framför oss. Ska ut och handla till Nicolan imorgon. Får se vad vi kan hitta på med för roligt till henne. Något kommer vi säkert att hitta.

Nej nu ska jag gå och bada med barnen så de blir färdiga för sängen! Ha en mysig kväll på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0