Snart är semestern slut :(

På måndag så börjar hjärtat jobba igen och semestern är slut! Tråkigt men sant! Men de ska även bli ganska skönt att komma tillbaka till rutiner och allt sånt för de har man ju skippat under semestern.

Men vi har inte bara haft en bra semester utan de har även varit tuff men vi har klarar detta också! Nu gäller det bara att ta en dag i taget och se vad som händer. Percis som med allt annat!

De värsta är att min kamera är borta :( Det duger verkligen. Jag som är en sån jävla foto galning har ingen kamera längre! Vi har varit borta och hitta på en massa saker och varje gång försöker jag leta fram min kamera i vagnen men den är inte där! Så nu får jag spara pengar som fan så att jag får råd att köpa en ny kamera! Detta var de sista jag trodde skulle ske och det suger verkligen!

Vi var ute hos gubbens chef här om dagen och det var jättemysigt. Vi satt och pratade medans gubben och Roger fixade de sista på huset eftersom de har äntligen fått de sålt.

Idag får vi se vad som händer. Vi har inte planerat något men de blir nog att sticka till någon lekplats eller något! Får gå och prata med gubben och se vad vi kommer fram till!

Ha en bra dag där ute! För de tänker vi ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0