Stora tösen :)

Jag hade kanske fel innan när jag skrev om Felicia :) Idag har de inte hänt en enda olycka och hon ska strax lägga sig :) Detta kanske slutar bra ändå! Man ska ju inte ge upp utan fortsätta kämpa! Har sagt om hon blir helt blöjfri nu så ska hon få välja vilken leksak hon vill i affären när jag får pengar! Och de kanske hon uppskattar och förstår att hon är en stor tjej nu :)

Känns så skön att detta börjar lösa sig nu :) Vi har kämpat väldigt länge nu! De va ganska nära att vi klara det innan Emilia föddes och sen när Emilia kom så total vägrade hon att gå utan blöja. Så detta är skit skönt nu eftersom de är så jävla dyrt med blöjor idag.

Visst där finns många "billighets" blöjor men kan ju tyvärr inte använda de blöjerna till mina barn eftersom de har känslig hud. Inget roligt men de är bara till att gilla läget och köpa pampers eller liberos blöjer. Så de är bara till att gilla läget och köpa de blöjorna! Men de gör inte mig något men jag har ju fått några skumma kommentarer om det. Haha den roligaste är "Du köper bara de blöjorna för att visa att du har pengar" Haha jag höll på att dö av skratt när jag hörde det :) Men vad ska man säga? Vem fan tror att man blir rik av att gå på försäkringskassan? Det måste ju verkligen vara årets skämt haha!

Visst vi har så att vi klarar oss men inte fan är vi rika! Då hade vi ju verkligen inte bott på almgården haha! Men visst folk får tro vad de vill! De gör inte mig något :) Har de inte bättre för sig så vassego :)

Nej nu ska jag testa ringa Nina igen som inte vill svara när jag ringde innan haha :)


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-19 @ 07:39:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0