Underbar helg :)

Hela helgen har varit bra :) I fredags så kom svärmor en stund. Sen slutade de med att Felicia åkte med farmor ut till Nina för att sova där till lördag :) Felicia blev jätteglad :) Men jag tycker inte om att lämna bort mina barn men jag måste börja inse att Felicia börjar bli stor nu och tycker om att sova hos sina kusiner och faster och självklart Kisen också :)

Lördagen var de kalas för Nicole :) Så de blev god mat, trevligt sällskap och mycket skratt :) Alltid lika mysigt. Insåg bara igår att fy fan vad jag saknar min kamera. De är verkligen hemskt! Jag brukar alltid fota mycket och har inte vant mig vid att jag inte har någon kamera och de suger verkligen. Och jag har aldrig min mobil på mig när vi är hos Nina utan den ligger i väskan eller jackan. Så de blev tyvärr inte så många bilder igår men så blir de ju tyvärr. Måste tänka på mobilen mer.

Idag har man tvättat som är så jävla tråkigt. Men allt är färdigt och ligger på plats nu! Lite duktig är man väl haha :) Men resten av dagen bllir bara lugn för Felicia börjar på dagis igen imorgon efter sommarlovet och hon verkligen längtar :) Och jag kan förstå henne! Hon behöver andra barn att leka med än bara mamma.

Nej nu ska jag bara mysa med barnen. Ha en super mysig söndag :)


Kommentarer
Postat av: lindaa

vilken bra helg det låter som =) men vad tråkigt att du inte hittat din kamera eller någon ny =( hoppas ni hittar en snart =)

saknar er! <3

Kramar Linda

2010-08-22 @ 15:23:06
URL: http://linndaamittnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0