Vad man kan vara duktig :)

Idag har man rensat källaren! Skickade ner lillebror och gubben till att hämta upp allt ifrån källaren för att jag är trött på hur de ser ut där nere samt att man inte får in några saker längre.

De kom upp med 15 lådor och där är endast 4 kvar som ska ner i källaren igen :) Fan vad jag är grym ;) Jag är bäst på att sortera haha :) Men mycket skit var inte vårt som jag inte ens kollade vad de var utan bara slängde de. Pallar inte bry mig!

Satt och kollade i genom gubbens pappas saker :) Allt verkade så mycket lättare förr! Pengar hade ett större värde, man ängnade mer tid till familjen osv. Kul att titta på hur hans pappas betyg var också! Sen alla saker som han har samlat på sig ifrån brandkåren. Lite brev mellan hans föräldrar osv. Blev imponerad på vad hans pappa verkligen hade sparat :)

Imorgon får de bli en runda till tippen haha :) Kan ju inte ha allt stående i lägenheten och ner i källaren åker det inte igen! Sen ska man bara fortsätta här uppe sen. Försöka fixa så att man får lite mer plats till kläder osv.

Nej nu ska jag nog glo på en film och sen försöka sova. Är inte alls trött idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0