Andra dagen :)

Idag blev de en tripp till Liseberg och Felicia fullkomligt älskade det! Hon fick åka lite karuseller och köpa något litet av pengen ifrån mormor och hon var jätteglad :) Kul att se hur hon uppskattar vad man gör för henne :) Men visst hon var jättetrött eftersom det blev ganska sent igår men de var inte så farligt så länge det var jag som tog henne men de hände ju inte så ofta tyvärr!

Men jag vann 2 kg toblerone haha :) Ibland så funkar det men denna gången får ju Nina ta med sig fler hem så att jag slipper kasta så mycket. Men alla vann något idag utan Nina haha :) Men vi delar på mitt så alla vann :)

Jag glömde inte något på vägen upp men idag gjorde jag fan ta mig det. Klockan närmade sig 2 och de var dags för att Emilia att äta och jag inser att jag har glömt hennes flaska! Trodde jag skulle bli knäpp men de var bara till att bege sig och leta upp en affär! Först in på Netto men de sålde inte flaskor. Traskade vidare till Coop Nära men de hade inget framme och de "orkade" inte leta fram de på lagret så jag skällde ut dem och var skit förbanad! Så jag fik leta upp en annan affär och den första som jag hittade lade väl ca en halv mil ifrån Liseberg, in där och de hade en flaska! Jag var överlycklig och började småspringa tillbaka för de börjae bli lite panik med maten! Och allt detta tog min lite mindre än 40 min! Ganska imponerande för att vara mig haha :) Men allt löste sig till det bättre och de slutade bra!

Imorgon är de äntligen dags att åka hem! Och de så bli så underbart men en varm dusch och sedan få sova i min egen säng! Jag har knappt sovit en blund inatt så jag kommer bara till att stupa i säng men lite kramar med hjärtat först!

Felicia var för söt innan när vi skulle ringa till pappa!
-Mamma, pappa komma hämta oss
- Nej hjärtat pappa kan inte komma och hämta oss! Vi ska åka hem imorgon!
- Jaaaa svarade hon sen jätteledsen!

Min lilla fis! Tur han kommer och hämtar oss på tågetstationen imorgon!

NETTAN: Jaaaaaaa jag glömde dig och de är hemskt! Gör vad som helst för dig så länge jag bara får baka först haha men jag lovar dig nybakade kakor till kaffet på fredag :) Älskar dig med vännen! DU är den bästa som finns :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0