Då var första dagen avklarad. 





Dagen ...

Då var första dagen avklarad. 





 Dagen började bra. Gick upp när gubben och jimmy stack till jobb. Larsson var inte så snäll innan han skulle gå haha. Inget ovanligt. Sen kom mamma. Och det är jag tacksam för. Hon hjälpte mig att underhålla barnen medans jag packade ner det sista. Och sedan klädde hon på emilia så att jag kunde klä på mig själv och felicia. Och det hjälpte jättemycket för innan vi stack hemifrån så hann felicia titta lite på tv. Och de är ju alltid uppskattat. 





 Sen var de ner på centralen med en buss som var varmare än en bastu. Det var riktigt äkligt men vad skulle jag göra? Kommer ner på centralen och möter upp nina som är underbar och berättar att hon har glömt emilias bilbarnstol hemma. Så hon tar nästa tåg till åkarp för att hämta den. Medans jag har ansvar för 4 barn. Men de gick bra. Vi åt och sen köpte vi glass innan vi gick till tåget. Nina kommer tillbaka till centralen 4 minuter innan tåget ska gå. Snacka om att man var nervös. Men det bästa är att de var inte jag som glömde något utan det var nina :-)




 
Men vi hann med tåget och det var de som var de viktiga. På tåget så var mina töser jätteduktiga. Ja de var de alla fyra. Och de var jävligt skönt måste jag säga. Jag hade känslan av att någon av mina barn skulle spy på tåget men så blev det inte och det är jag jätte tacksam över. Alla fyra barn var jätteglada när vi kom fram för att då slapp de sitta på tåget längre. 





 Dagen här uppe har varit helt okej. Visst man har hemlängtan redan men jag är ju inte en person som tycker om att sova borta. Men detta ska nog gå bra. Nina gjorde en jättegod middag och barnen har busat enda sen vi kom upp. Och det är roligt att se dem. Det är skönt att de kan leka så bra tillsammans fast där är en viss åldersskillnad. Men de är ju kusiner och de tycker mycket om varandra så det gör nog en hel del. 





 Imorgon hoppas vi på liseberg. De är bara väder som kan avgöra nu vad som händer. Men vi hoppas på ett väder utan regn så att vi kan gå på liseberg för barnens skull. Så de får något att göra imorgon. Så nu håller vi tummarna för att fint väder. De var ju ett år sedan vi var där och felicia älskar ju att åka karuseller så de hade ju inte varit fel. 





Nu ligger vi och ska försöka sova. Men de funkar inte så bra haha. Hörs imorgon :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0