Det har varit en väldigt bra helg. Man har...

13062010344 (MMS)

Det har varit en väldigt bra helg. Man har hunnit göra mycket. Vi har tvättat och städat och varit flitiga. Och felicia har varit jätte duktig, hon börjar förstå att de är bättre och städa sitt rum varje kväll istället för att vänta för då är där ju inte så mycket att städa. Min stora underbara dotter :)
 
I fredags så tog vi det bara lungt. Satt och kollade på en film på dumburken och bara precis slappnade av, vilket som verkligem behövs ibland. Jimmy var också här en stund men åkte sen för att han skulle vara fyllechaffis haha :). Så är de väl när man har fått körkort. Ska inte säga något för han har fått köra mig några gånger :)
 
Igår så var vi hos mamma efter allt hushållsarbete här hemma. Vi bestämde oss för att hjälpa henne att få färdigt. Och vi fick i ordning nästan hela lägenheten till henne. De gick ganska fort när vi väl kom igång. Klockan blev ganska mycket innan vi kom hem så båda barnen hade hunnit somna på vars en soffa :) mina söta underbara barn.
 
Idag var vi ute hos familjen wittingfors på en underbart god middag och en massa mys och självklart en himla massa bus :-D. De blir alltid livat när de tre kusinerma busar haha, undrar hur de blir när de är fyra som busar haha. Men de får vi ta då :-P. Idag fick jag reda på lite saker som gjorde att jag och Nina bestämde oss för att åka till Greta i göteborg den 29 juni till den 1 juli. För ingem av våra gubbar vill åka dit så då är detta den bästa lösningen. Och vi hittade jättebilliga tågresor både upp och ner så de är till och med billigare än att köra :). Och med tanke på att vi är 6 stycken så pallar vi inte klydda med att fixa en bil och sen är de lättare att aktivera barnen med något. Så det ska bli mysigt med ett litet äventyr med Nina och barnen, fast man kommer sakna gubben något enormt,men vi har klarat tre dagar tidigare så det ska man nog göra denna gången också :love:
 
Och de bästa är att då kan man bara njuta av gubbens semester sen. Där finns inga måsten utan bara en himla massa tid till mys och bus :). Det kan ju inte bli bättre.
 
Nackdelen är ju att jag förlorar tre dagar innan dopet och de innebär att jag nu verkligen måste sätta fart med allt för att hinna få allt färdigt. Börjar bli lite nervös för att prästen har inte ringt mig än och de är bara tre veckor kvar. Och ni som känner mig vet om att jag är ett planeringsfreak haha. Jag måste ha koll på läget annars blir jag knäpp så jag ska ringa kyrkan imorgon! Haha de kommer säkert att tro att jag är knäpp! 
 
Jag vill bara tilläga att jag skriver min blogg för att slippa ha en massa tankar snurrande i mitt huvud. Där är mycket saker som har hänt i mitt liv som jag inte kan få fram när jag pratar utan har lättare för att skriva det. Jag skriver inte här för att folk ska tycka synd om mig eller något sånt utan enbart för min egen skull för att kunna bearbeta vissa saker och ting. Ni behöver inte hålla med mig eller ens komentera. Är tacksam för de fina orden som ni skriver för de hjälper en mycket och sen får man se någonannans perspektiv och de är alltid bra :)
 
Jag är den jag är och jag är inte perfekt. Jag har mina fel och brister jag med. Men jag är jävligt stolt över den människan jag är idag och de kan ingen ta ifrån mig!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

HIGH FIVE!!!!



Så ska det låta! =D



Söt bild på liten! =)



Kram

2010-06-14 @ 00:15:54
URL: http://emmawino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0