Fuck you... Du är fan en av de mest korka...

Fuck you... Du är fan en av de mest korkade människor jag någonsin har mött. Vad i hela jävla världen tänker du med? Kan ju inte vara huvudet. Hur länge tror du helt ärligt att jag ska låta din dotter bete sig som hon gör mot felicia? Får helvete lär dig säga till dina barn när de gör något fel. Det är din uppgift som mamma. Sluta lägga över ansvaret på alla andra. Sen helt ärligt trodde du verkligen att du skulle få gå på min mamma utan att jag ställde mig framför? Då är du fan dummare än tåget. Och flyga fram så och kasta bort ditt barn i fannen på något annan? Seriöst tror du att du är rambo eller någon? Trappa mig på tårna en gång till och du får stå ditt kast. Men jag är inte lika dum och beter mig som en fjortis som ska börja slåss framför alla barn. De enda jag ångrar är att jag tog upp de framför alla barn för de flesta blev rädda och de var inte min mening och jag ber om ursäkt för det. De var inte alls min tanke. Men jag är trött på att hon inte säger ifrån till sin dotter och de är min som får lida för det. Men inte nu mer. Nu säger jag STOPP!!!!!


Kommentarer
Postat av: Belinda

Hmm jag tydligen i rätt tid idag..... Stå på dig vad de än gäller

2010-06-08 @ 20:31:07
Postat av: lindaa

jag har ingen aning vem detta kan handla om men du gjorde helt rätt fast du skrämde andra barn.

kramar

2010-06-08 @ 21:44:03
URL: http://linndaamittnyaliv.blogg.se/
Postat av: Elena

Nej du ingen rambo var det iallafall mer osäker i den sitsen får man leta efter haha, jag håller med stå på dig! She´s mad at me but you know what? I don´t giva a fuck..

2010-06-09 @ 21:38:11
URL: http://fuckingbumbii.blogg.se/
Postat av: Emma

Word!



Man beter sig inte på det viset. Jag hade blivit skogstokig!



Stå på dig!



=)

2010-06-09 @ 22:05:44
URL: http://emmawino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0