ganska lugn dag!

Idag har inte mitt humör pendlat så mycket! Har varit ganska okej idag men när de blev jobbigt så satte jag mig ner och skrev lite och efter det så kändes det bättre. Där är alldeles för mycket tankar som snurrar i mitt huvud just nu så jag vet inte var jag ska ta vägen!

Men jag har blivit vädigt duktig på att gömma mina känslor. De är ingen bra sak men jag är jävligt glad över att jag kan göra det. Vill inte att alla ska veta när jag har ett påklistrat leende och alla tror att man mår super bra! Och skönt är verkligen de för de känslor och tankar jag har just nu är mina. Mina privata tankar som jag är rädd för att dela med mig till vem som helst. Jag är inte den typen som pratar om mina känslor för att jag är rädd för reaktionen fok får efter man har berättat det. För de jag känner nu tynger mig verkligen så de känns som om jag bara vill gå och gråta hela dagarna men hur hade de sett ut?

Tur att man kan dölja det och försöka visa sig stark! Sen om folk tror att jag är sur eller något så får de tror de, de rör inte mig ett piss i ryggen! Acceptera mig för den jag är eller stick! Jag tänker inte ändra på mig för någon!

En dag kommer även jag till att må bra igen. Måste bara ta tag i de sakerna som jag är rädd för att ta tag i! Tack Nettan för att du vill läsa mina tankar sen, de betyder mycket eftersom jag inte klarar av att prata om det. Du är en människa man kan lita på och jag vet att det stannar hos dig! Och de betyder masssssooooooor för mig! :love:

Nej nu sover Emilia också för natten så jag ska gå in och lägga mig och se om inte jag också kan sova lite inatt. Vågar man hoppas på en natt utan tankar eller mardrömmar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0