Helt otroligt. Bara 6 dagar kvar till dope...

Helt otroligt. Bara 6 dagar kvar till dopet och jag har så mycket saker som jag ska hinna med att göra. Och vad gör jag? Jo jag åker till göteborg imorgon och kommer hem sent på torsdags kväll. Inte speciellt smart gjort av mig. Jag har helt otroligt mycket som jag sedan ska få gjort på fredag och lördag. Haha man kan inte kalla mig smart precis haha. Visst de ska bli skönt att komma bort lite, helt klart. Men skulle väntat typ 1 vecka haha. Ja men de är alltid lätt att vara efterklok :) Just nu försöker jag få felicia till att städa sitt rum. Men kan inte påstå att de funkar precis. Blir knäpp på henne. Men jag tänker inte hjälpa henne mer nu för hon står när häller ut lådorna på golvet och då får hon plocka upp det själv. Hon måste lära sig att man kan inte göra så och att där är ingen annan än hon själv som får städa upp det. Nej nu ska jag ge lillan mat och sen ska vi gå ut hoppas jag. Får se om den store väljer att städa eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0