Jag är så trött på detta nu. Jag har s...

Jag är så trött på detta nu. Jag har såna problem med att somna. Fast jag ligger i sängen och är skit trött så kan jag inte somna utan ligger bara och vrider och vänder på mig? Varför? Jag ligger inte och tänker på något utan försöker bara slappna av och somna. Visst jag har väldigt mycket som sker runt om mig för tillfället. Jag har barndopet och allt som ska göras tills dess och de är verkligen inte lite eftersom jag får göra ALLT själv denna gången. Och de som nojjar mig mest är att dopklänningen är inte färdig än. Sen var jag dum och sa att jag skulle följa med till göteborg med nina. Det ska blir jättetrevligt och mysig, de är absolut inte det men de är en dum tid med tanke på dopet. Men jag har lovat och de kan vara skönt och slappa av de dagarna med tanke på hur mycket jag har att göra sen när jag kommer hem. Tiden bara springer iväg känns de som. Sen de största som kommer hända är bara inte bara att min lilla tjej ska döpas utan den dagen de sker är första gången jag kommer att få träffa min pappa på nästan 10 år. Jag nojjar mig för det men har lyssnat på vad alla har sagt till mig om att bara vänta och se vad som händer. Och de är vad jag gör nu. Tar en dag i taget och ser vad som händer nu. De jag vill nu är bara att få sova. Jag behöver verkligen få sova. Älskade sömn, var är du????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0