Jag ger upp nu. Jag pallar inte må dåligt ...

05062010331 (MMS)

Jag ger upp nu. Jag pallar inte må dåligt mer. Vad har jag gjort som är så jävla fel som gör att jag förtjänar att må så här? Vad har jag gjort för fel? Det kvittar vad jag gör nu för tiden så blir de aldrig bättre. Jag är tydligen dömd till att må så här. Något jävligt stort fel måste jag ju ha gjort. Men jag skiter i det nu. Jag ger upp och bara koncentrerar mig på att mina barn mår bra. Det är viktigare att de mår bra än att jag gör det. Jag får göra som jag alltid gör, begrava mina känslor och tankar långt inne för de blir ju bara fel när jag vill försöka "bli av med" ett problem. För då är det ju självklart att de är mig det är fel på. Men de är det ju alltid så de var ju ingen större nyhet. Nej nu rinner tårarna för mycket så jag knappt ser vad jag skriver längre. Bättre att gå och lägga sig och börja begrava mina känslor och tankar så kanske morgon dagen blir bättre.


Kommentarer
Postat av: Maria

Amen gulle du...vad är det som händer. En stor styrkekram från mig ! <3

2010-06-05 @ 09:23:41
Postat av: nettan

Älskade Nicen, att ge upp är inget alternativ!!! kanske är det så att du pratar med fel människa om dina tankar och bekymmer? Kanske skulle du våga prata med mig om hur du mår? Vad är det värsta som kan hända om du öppnar dig? Det gör ont...satans ont..men det går över..med tiden! Jag vägrar sitta och se på att du blir inbunden och att du sluter dig helt...våga berätta älskade vän, jag finns för dig, det vet du!! jag dömer dig inte eller skulle komma på tanken att håna dig för dina känslor...du vet vem jag är. djupt inne i mitt hjärta. Du har sett mig gråta och fajtas med många liknande känslor som du själv bär på. du vet vilka!!....Dax att släppa in mig nu kanske?

Jag har sett och känner lååång väg hur du mår, Jag vet att du låtsas som om det inte finns men jag ser dig och önskar bara att jag får finnas för dig, store starke super människan Denice! framförallt så älskar jag dig och vår vänskap och dina töser...våga låta mig göra det!!

2010-06-05 @ 09:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0