Lilltösen fick sin första spruta idag oc...

Lilltösen fick sin första spruta idag och hon är helt borta. Hon har sovit enda sen vi kom hem och verkar inte vakna inom de närmsta. Stackars tös! Innan hon fivk sprutan så var de vägning och mätning idag :) lillfisen vägde 5854 gram och var 59 cm lång. Börjar bli stor nu. Passade även på att väga och mäta den stora damen och hon vägde 14,8 kg och var 96 cm lång. Sen var de dags för Emilias sprutor, de har ju börjat med en i varje ben. Hon blev jättearg och när hon hade lugnat sig lite så lät de precis som om hon satt och skällde på dem. Min lilla tjej :love: Så nu mår hon inte alls bra. Hon vaknade precis eller rättare storasyster väkte henne och hon är jättegnällig, arg och lite varm så de skulle inte förvåna mig om hon får feber också! Igår gjorde jag en jävla massa muffns med nougat. Tyckte de blev torra. Idag har jag plockat undan i hela lägenheten, diskat och gjort en tigerkaka samt fått felicia till att städa sitt rum! Och klockan är bara ett! Ibland funkar det! Nu sitter Felicia och äter lite lunch innan vi ska gå ut. Miss E kommer nog upp en kopp kaffe innan :). Och sen blir de ut på gården med kaffe och kaka! Alltid mysigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0