Midsommar :)

Midsommar var ju igår och jag hoppas att ni alla hade en trevlig kväll! För de hade vi! God mat, trevligt sällskap och en väldigt massa skratt! Det kan ju inte bli bättre :) Där var bara en liten (STORA <3) tjejen som saknades och de var ju självklart Linnsan :) Men stora tjejen är ju på kolla och kommer hem imorgon :) SÅ imorgon blir de lite fest med tårta och kaffe på gården :O. Så de bli mysigt men först måste man ju handla och lite sånt!

Satt och kollade på denna sidan precis http://alskadebarn.se/ och hittade en ring som jag vill ha till mig själv och de är med barnens namn och födelsedata! Åhh de var så fina och jag vill verkligen ha de. Men de kostar ju en del och inget som jag har råd med just nu tyvärr. *blink blink* Ni som känner mig får jättegärna ge mig presentkort där när jag fyller år :P Blev helt förälskad i de och jag vill, jag vill, jag vill verkligen ha de! :love:

Men vi får se om man inte kan lägga undan pengar till de för jag vill ju beställa båda samtidigt! Men jag ska ha de och så är de bara haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0