Nu jävlar ..... Nu har jag varit duktig o...

Nu jävlar ..... Nu har jag varit duktig och handlat hem saker så att jag kan börja baka till dopet. Haha :). Men nu kommer nästa problem, var fan ska jag göra av det? Jag har absolut ingen plats i frysen haha. Den är ju proppfull med mat och all glass haha. Förhoppningsvis så har väl mamma eller anders lite plats i deras frysar så att man kan lägga det där för annars har jag stora problem haha. För jag vill verkligen inte stå och baka allt dagen innan. Då kommer jag bli knäpp och jag tror inte ens jag hinner med tanke på att vi blir rätt så många så är där en hel del som ska in i ugnen. Men får ringa mamma och anders sen och se vad de säger. Nu ska jag bara njuta av lugnet när låta felicia leka av sig ute. Man är ju helt förvånad av att de inte regnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0