Nu undrar jag...... Är det något som jag...

Nu undrar jag...... Är det något som jag har glömt att packa ner? Går igenom det 100 gånger i mitt huvud. Snart tar jag upp allt igen för att kolla så att jag verkligen inte har glömt något. Jag vet att det bara är jag som är nojjig, och kontrollera det 5 miljoner gånger så att jag vet att allt är med. Men det vore hemskt om man kommer ner till centralen och inser fuck jag glömde det. Visst det går alltid att köpa det om man har glömt något men jag hatar om jag inte har fått med mig allt som jag behöver till barnen. 





 Just nu sitter jag på balkongen med mitt fina nyfärgade hår :). Har färgat i det svarta så när jag kommer hem kan jag färga det blonda. Så är det fint till dopet på söndag. Lite duktig är man ju i alla fall. De enda som stör mig är att jag inte packade tidigare idag så att jag hade kunnat slappna av nu på kvällen men det är ju jag i ett nötskal haha ;). Men jag har säkert inte glömt något utan bara oroar mig i onödan. 





 Idag så har vi mest tagit det lugnt och varit ute. Var ju tvungen att träffa plettan innan jag åker. Det är ju bara ett måste. Får ju inte träffa henne på tre hela dagar nu ju haha :). Men hon kommer att bli terrad på fejjan och mobilen haha. Kommer även sakna gubben. Har ju svårt som fan att sova utan honom. Men får gosa med mina töser istället och det är ju aldrig fel. Fast de är en dum tid så ska det bli skönt att få en liten paus ifrån vardagen. Det kan behövas ibland. Kanske inte stressa på tre dagar? Det hade varit riktigt najs men man ska inte hoppas på för mycket haha. 




 
 Kommer nog bli en del blogginlägg under dessa dagar haha. Om inget annat en massa bilder på töserna. Nej nu ska jag in i sängen och försöka sova lite. Kommer sakna er alla. Men är snart hemma igen och terrar er haha :love:


Kommentarer
Postat av: plettan

jag vet vad du glömde nicen......du glömde ju miiiiig haha, hur kan jag redan sakna dig, du åkte ju i morse, helt galet..tänk om du hade flyttat ifrån mig. jag får seperations ångest bara jag tänker på det...=( fredag får du helt enkelt avboka allt du planerat för jag ska terra dig och töserna haha...hoppas du har det mysigt och njuter lite av att komma bort...du behöver detta och kan tanka lite nya ideer och se utanför almgården för några dagar...glöm aldrig att jag älskar dig,,puss puss puss på snuuudan =))

2010-06-29 @ 22:48:39
Postat av: Anonym

jag vet vad du glömde nicen......du glömde ju miiiiig haha, hur kan jag redan sakna dig, du åkte ju i morse, helt galet..tänk om du hade flyttat ifrån mig. jag får seperations ångest bara jag tänker på det...=( fredag får du helt enkelt avboka allt du planerat för jag ska terra dig och töserna haha...hoppas du har det mysigt och njuter lite av att komma bort...du behöver detta och kan tanka lite nya ideer och se utanför almgården för några dagar...glöm aldrig att jag älskar dig,,puss puss puss på snuuudan =))

2010-06-29 @ 22:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0