Tack för era fina ord!

Tack Linda för dina fina ord! På något sätt så ska jag komma över detta också! Men man får ju ta en dag i taget och bara se vad som händer. Tack för att de erbjuder dig men detta är något som jag inte klarar av att prata om. Det gör för ont och jag kan inte sätta ord på mina känslor när jag prata utan jag kommer bara att skriva. Så allt kommer stå här! Puss & kram

Min älskade Nettan! De finns verkligen ingen mer som är så underbar som du! Du är en sann vän och den världens bästa vän och de är bästa är att du är min vän och står vid min sida. Du finns alltid där för mig när jag mår som bäst och som sämst. Jag vet tyvärr så väl att detta är något som jag måste gå igenom fast jag egentligen inte vill. De hade gärna fått ligga begravt ett tag till. Känner mig egentligen inte redo för att ta tag i det men när skulle man annars vara det? Det är ju inget man kan göra sig redo för. Jag älskar dig min underbara vän och alla dina sidor. Jag kommer alltid att finnas vid din sida! Tack för dina underbara ord. De betyder otroligt mycket för mig! Lots of löööve to you my darling!


Kommentarer
Postat av: lindaa

allt jag skrev kom från hjärtat och menade verkligen vart ända ord! förstår dig om du inte vill eller kan prata om det =) precis som du skrev, ta em dag i taget och se vad som händer. försök njut allt du kan när du är med dina underbara barn och så klart nettan med =)

nettan: jag vet inte var alla dina underbara och kloko ord kommer ifrån =P haha!! men förstår verkligen varför du och Dénice trivs så bra ihop haha!! =P du är en underbar mamma och kompis och är jätte rolig med haha!! =P

är verkligen jätte glad att jag lärt känna er båda 2 =)<3

ha det underbart båda 2!! =)



puss & kram Linda

2010-06-08 @ 19:43:33
URL: http://linndaamittnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0