två underbara dagar :)

Igår:
Igår så började dagen med att lämna Felicia på dagis! Hon var överlycklig :) Som hon alltid är när hon ska till dagis :D! Jimmy var här hela dagen och vi bara slappade och tog de lugnt! Sen fick han reda på att hans bil var färdig så vi klädda på oss för att gå och hämta den! Var menningen att jag skulle göra de innan jag hämtade Felicia men klockan sprang iväg som vanligt!

Var menningen att vi skulle ha utvecklingssamtal idag på dagis men eftersom jag var 20 minter tidig så tyckte hon att jag bara skulle stå där och vänta i 20 minuter medans hon typ satt i soffan och kollade barnen så jag sa att vi fick ta de en annan dag! Hon blev lite sur men de sket jag i!

Följde med Jimmy och hämtade hans bil och fick då samtidigt träffa min farbror/gudfar som jag inte träffar så ofta! De var kul att se honom för de var väldigt länge sen sist! Men allt var bra med honom och de är väldigt skönt att höra! ska kolla upp när han ska tävla i malmö nästa gång och i så fall försöka ta mig dit!

Sen blev de en promenad medans barnen satt i vagen! Emilia sov gott och Felicia pratade för fullt om vad de hade gjort på dagis idag! Vi var ute och gick i ca 1 timme och sedan upptäckte jag att jag var precis vid Linns skolan! Skickade sms till plettan och frågade om hon hade hämtat linn! Fick inget svar så jag bestämde mig för att gå hem! Men Felicia såg lekplatsen och ville stanna och leka en stund och de är ju klart att vi gjorde de! De regnade ju inte speciellt mycket.

Sen dök plettan upp :D! Och hon blev glad :) Tur är ju det ;) Men måste ju lägga till att vi var på lekplatsen i lite mer än 1 timme och jag tjatade på felicia om att vi skulle gå hem haha :) Men vi fick en mysig pratstund och de är vi alltid glada för! De uppskattas :love: Vi vuxna fick en lång pratstund och barnen fick leka av sig lite innan de var dags för att gå hem och fixa middag! Skönt att bara sitta och snacka lite skit!

Idag:
Dagen började med att Paula kom med Elias. Vi satt och snackade en stund innan vi bestämde oss för att ta oss till coop! Och jag bestämde att vi skulle gå så att Felicia fick leka lite och plaska i vattenpölar :) De var en underbar idé och Felicia VERKLIGEN älskade det! Skönt väder var de ändå fast de regnade. Handlade nya gummistövlar till Felicia och hon blev skitglad för de var ju Hello Kitty på dem! Hennes gummistövlar var nästan 2 storlekar för små! Fattar inte varför de inte har hållt lite koll på dagis! Menar hon måste ju ha sagt något om att de gör ont i tårna eller något! Men nya är inhandlade så nu glömmer vi det!

Sen bar de hem igen och när jag var vid ica så skickade Plettan sms och frågade om jag ville följa med till coopet! Självklart :D Vi var ändå redan ute så jag gick upp och blandade välling till den lille och sen gick vi igen! De var riktigt najs :) Jimmy var också med :) Så vi hade ganska roligt :)

Sen hämtade vi linnsan innan vi gick hem så de lekte lite i vattenpölar och busade! Sen var de raka vägen hem för att få av de blöta kläderna! Stoffe kom en stund och lämnade mitt ps2 som har har fixat tillbaka från fuckfacet :) Mycket snällt :O

Kvällen har varit lung med en dusch till mig, sen bad med den lille och sedan en dusch med den stora tjejen haha :) Så man känner sig ganska ren :P

Tänk dig plettan 2 ensam dater på två dagar :D Gillas skarpt utav mig haha :D Min underbara vän, Du anar inte vad du betyder för mig! Din vänskap är mer än guld värd för mig :love:

Nej nu ska jag snart ge Emilia lite mat och sen ska vi nanna!



Kommentarer
Postat av: lindaa

vilka underbara dagar!! är svartis på dig :/ men glad att jag har ett jobb =D

2010-06-02 @ 17:01:07
URL: http://linndaamittnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0