Vad gör jag vaken nu?

Jag fattar inte ett skit! Jag gick och lade mig vid 1 efter att Emilia hade somnat och har fan inte kunnat somna. Mina tankar bara snurrar runt och runt hela tiden. Detta är fan helt jävla sjukt och de konstiga är att jag känner mig inte trött för fem öre. Hur kan detta vara möjligt?

De senaste dagarna har varit bra. Vi har varit ute mycket och passat på att njuta av den solen som har varit för man vet ju inte hur länge den stannar kvar. Så man får passa på eftersom Felicia älskar att vara ute och de gör ju jag med haha :)

Idag åkte gubben till önnarp för att hjälpa Kalle att lägga ett golv och eftersom de är mycket som ska göras så bestämde de sig för att stanna där över natten! Här är ganska tomt här hemma men vad ska man göra? Jag överlever :D

Jag är så jävla nervös över att träffa pappa. Min tanke fastnar på hur kommer hans reaktion kommer att bli? Hur kommer jag själv att reagera? Vad kommer man tänka? Vad kommer man tycka? Jag vet att de är många frågor som jag vet blir besvarade när vi träffas men jag kan inte släppa det. De har gått ett par dagar nu utan att jag har tänkt på det men de kommer alltid i fatt en till slut.

Just nu ligger jag i sängen och kollar på något program om kvinnor som mördar! Inte speciellt intressant men man kan ju se om man inte kan sova en liten stund i alla fall så att man orkar med morgondagen eller rättare sagt denna dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0