Växlande humör :/

Mådde hur bra som helst imorse! Solen sken och barnen var på bra humör! Även jag var på super Var nere på BVC ocg vägde lillfisen och hon väger 5300 gram (något lite mer orkar inte hämta boken för att kolla exakt)!

Sen på eftermiddagen en stund innan jag skulle hämta Felicia så gick humöret neråt och jag började känna mig helt deppig och de har jag varit fram till nu och är de fortfarande! Är helt kort mot gubben och sur hela tiden! Känner inte för att göra ett jävla skit!

Ungarna bara skriker denna kvällen och ingenting hjälper! Den store ska snart i säng och då är de bara en kvar som skriker! Hon somnar ju inte försen vid ca 22 så de är ju en stund till! Nu känns de som om jag håller på och bli knäpp och han kan ju inte ta ungarna 5 minuter för han är ju trött! Blir så sne på honom ibland! Lite kan man väl för fan orka fast man har jobbat?

Mår bajs och känner bara för att försvinna just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0